wtorek, 3 grudnia 2013

Mikołaj już mnie odwiedził :D

     Jak wiecie, wzięłam udział w wymiance mikołajkowej organizowanej przez Egotiste. Obdarowywała mnie Ewa z bloga http://zakupowafabryczna.blogspot.com/. Serdecznie dziękuję Ewie za tak cudowną paczuszkę, sprawiłaś mi wielką radość :) Oto jej zawartość:


1. Urocza kartka świąteczna :)
2. My Secret, Hot Colors, 165 Red Ice - czerwony to mój ulubiony kolor :))
3. Lovely, Matujący Top Coat - nie wiecie, jak bardzo chciałam mieć ten top :D A do Rossmanna zawsze nie było mi po drodze :))
4. Miss Sporty, Smoky Eyes nr 402 - uwielbiam kombinować w makijażu, więc taka paletka się przyda :)
5. Bentley Organic, Organic Soap - delikatne mydełko zimą to zbawienie dla rąk :)
6. Gumy Mamba - pychotka! Dawno nie jadłam tak dobrych gum :)


7. Bielenda, Szampon błotny z glinką ghassoul - nie mogę doczekać się mycia włosków i wypróbowania tego produktu :)
8. Ziaja, Maska anty-stres z glinką żółtą - lubię i z chęcią jej znów użyję :)
9.Próbka Serum Fructis Goodbye Demage - nowość, z chęcią wypróbuję :)
10. Efektima, Peeling i Maska do stóp - już planuję małe spa dla stóp :)
11 Próbka bio-certyfikowanego kremu pod oczy, na dekolt i szyję z FlosLeku - uwielbiam kremy pod oczy z FlosLeku :)

Jeszcze raz dziękuję Ewie. Wszystkie produkty bardzo mi się spodobały :) 

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...