środa, 27 listopada 2013

Tangle Teezer a normalna szczotka

Od dawna miałam chęć przetestować szczotkę Tangle Teezer. Zawsze jednak odkładałam to na później. Udało mi się wygrać rozdanie u Kasi, co mnie bardzo ucieszyło. Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę, a gdy przyszła, od razu zaczęłam testować to ,,cudo” rozsławione na YT.
TT a normalna szczotka
                Zacznę od opisu moich włosów – gęste, długość za ramiona, nie mam problemu z objętością i z kołtunami. Wcześniej rozczesywałam włosy szczotką z Rossmanna – For Your Beauty i radziła sobie ona świetnie (grzebienia nawet nie dotykałam, masochistką nie jestem :D).
W tabeli postaram się porównać te dwie szczotki:

Tangle Teezer
(TT)
Szczotka z Rossmanna
(FYB)
Co lepsze?
Materiał
Szczotka według mnie wygląda trochę tandetnie, zwykły plastik.
Zwykła szczotka, igiełki na ,,gumowej poduszce”, rączka dobrze wyprofilowana, nie ślizga się w dłoniach
FYB
Wielkość
Idealna do torebki (kompaktowa), nie zajmuje zbyt dużo miejsca. Moja szczotka też się nadaje do torebki, ale boję się, że powyginają się igiełki
Większa od TT (ze względu na rączkę), Można ją spakować do większej torby, jednak trzeba się liczyć z tym, że zajmie nam trochę miejsca.
TT
Poręczność
Niby dobrze układa się w dłoni, ale zdarzyło mi się, żeby szczotka mi się wyślizgnęła.
Lepsza poręczność ze względu na rączkę.
FYB
Rozczesywanie
Dobrze rozczesuje włosy, jednak czasami muszę je dzielić na warstwy, żeby dotrzeć do pasm przy karku, co nie jest wygodne. Bardzo dobrze masuje skalp.
Bardzo dobrze rozczesuje moje włosy, szybko, nie muszę dzielić ich na pasma. Masuje skalp, ale TT robi to „mocniej”.
TT i FYB
Czyszczenie
Bardzo proste, używam do tego szczoteczki do zębów.
Czyszczę ją tak jak TT, jednak jest to trochę trudniejsze (gumowa poduszka :D, dłuższe igiełki)
TT
Cena
Około 45-65 zł
Kilka-kilkanaście złotych
FYB
Wynik:
3
4
FYB

Podsumowanie: Dla mnie TT nie zrobił oszałamiającego wrażenia. Jak to mówią reklama dźwignią handlu J Szczotka jest godna uwagi, ale cena jest o wiele zawyżona. Mogłabym na nią wydać maksymalnie 25 zł, nie więcej.

Ze względu na to, że zwykła szczotka, którą kupiłam kilka lat temu, sprawuje się bardzo dobrze, nie miałam potrzeby szukania innych. Teraz zastanawiam się nad wypróbowaniem szczotek z włosia naturalnego. Używałyście może takich cudeniek? Które szczotki mogłybyście mi polecić?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...