niedziela, 3 listopada 2013

Recenzja lakieru P2, Color Victim nail polish nr 970 keep in touch

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru z P2 Color Victim, który mogłyście zobaczyć w moim poście o zakupach z DM - klik.




Opis z wizażu:
Lakier do paznokci, który łatwo i równo się nakłada, dzięki lekkiej formule. Długo się trzyma na paznokciach, nie odpryskuje, dostępny w 21 błyszczących kolorach.


Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Bentonite, Acrylates Copolymer, Silica, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral [+/-CI 77499, CI 77891, CI 15850, CI 19140, MICA, CI 77491, Alumina, Calcium Sodium Borosilicate, Calcium Aluminum Borosilicate, CI 77510, CI 15880, CI 77742, CI 11680, CI 74260, CI 74160, CI 77266, Etocrylene, CI 42090, Tin Oxide]. (22.10.2011)

Cena: 1,55EUR / 8ml
Trwałość: 36m od otwarcia
Dostępność: DM, internet

Zdjęcie zrobione przy świetle sztucznym:
Recenzja lakieru P2, Color Victim nail polish nr 970 keep in touch

 Światło dzienne (zdjęcia robione około 48 h od malowania):


Recenzja lakieru P2, Color Victim nail polish nr 970 keep in touch

Recenzja lakieru P2, Color Victim nail polish nr 970 keep in touch

A tutaj wraz z dobierańcem (nieco już poluzowanym):
Recenzja lakieru P2, Color Victim nail polish nr 970 keep in touch

Moja opinia:
Bardzo spodobał mi się kolor tego lakieru, dlatego testowanie zaczęłam właśnie od niego. Po kolorze zwróciłam uwagę na szklaną buteleczkę - według mnie wygląd opakowania całkiem przyjemny dla oka. Gdy zaczęłam malować paznokcie, zobaczyłam, że lakier dobrze się rozprowadza i po zastosowaniu topa Seche Vite bardzo szybko mogłam zacząć coś robić. Ma dobre krycie, jednak należy użyć dwóch warstw, aby dokładnie pokrył płytkę (w przypadku cieńszych warstw). Jego trwałość jest bardzo dobra (odpryski w 4 dniu) - nie oszczędzałam tego lakieru przez te kilka dni - "przeżył" m.in. sprzątanie na cmentarzu, ugniatanie ciasta i zwykłe codzienne porządki. Zachwycona jestem też kolorami, które posiadam. Szkoda, że trudno je dostać w Polsce.

Jak Wam podoba się ten kolor? Testowałyście lakiery P2 Color Victim? A może macie w planach je kupić?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...