poniedziałek, 25 listopada 2013

Pół roku mojego bloga, czyli rozdanie!

     15 listopada minęło pół roku od opublikowania pierwszego wpisu. Chciałabym Was czymś obdarować. Jest to forma podziękowania za to, że jesteście ze mną :)


Do wygrania
1. Max Factor, Creme Puff nr 05 Translucent
2. Oriflame, Body Cream - Amazonia
3. Alverde, Szampon regenerujący do włosów - Repair Shampoo, Traube Avocado



Zasady
1. Organizatorem rozdania jestem ja, czyli autorka tego bloga.
2. Czas trwania rozdania: 25.11-24.12.2013r. do godziny 22:00. 
3. W rozdaniu wygrywa jedna osoba.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu, obowiązkowo musisz:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga
- polubić mnie na Facebooku
- odpowiedzieć na pytanie: Jakie posty lubisz czytać u mnie na blogu i dlaczego?
Możesz dodatkowo dodać baner lub opublikować post dotyczący tego rozdania - wtedy taka osoba (jeśli wygra) dostanie dodatkową nagrodę ;)
5. W rozdaniu mogą brać udział osoby, które nie prowadzą bloga.
6. Nie będą brane pod uwagę blogi stworzone do rozdań.
7. Zgłoś się do rozdania w komentarzu pod tym postem według wzoru:
WZÓR:
Obserwuję jako:
Na Facebooku lubię jako: imię+dwie pierwsze litery nazwiska
Baner/notka: tak (link)/ nie
Odpowiedź na pytanie:
Adres e-mail:
Byłam obserwatorem bloga wcześniej: tak/nie
8. Aby rozdanie się odbyło, musi się zgłosić przynajmniej 15 osób.
9. Wyniki ogłoszę w 3 dni od zakończenia rozdania.
10. Po ogłoszeniu wyników czekam 3 dni na maila z adresem zwycięzcy. W innym przypadku wybiorę kolejną osobę.
11. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
12. Biorąc udział w konkursie, wyrażasz zgodę na powyższe zasady.
13.Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Zapraszam do zabawy!

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...