czwartek, 7 listopada 2013

Niekosmetyczni ulubieńcy ostatnich miesięcy

Bardzo lubię czytać takie wpisy i oglądać filmiki o tej tematyce. Mam nadzieję, że moje propozycje ulubieńców niekosmetycznych przypadną Wam do gustu! Nie planuję identycznych kategorii co miesiąc, będę pisała o tym, co przyciągnęło moją uwagę na dłużej.


1. Książka - George R.R. Martin, Taniec ze smokami


G. R. R. Martin, Taniec ze smokami

Pieśń Lodu i Ognia czytam już od jakiegoś czasu. Często z przerwami, bo np. nie miałam kolejnych tomów albo dopadł mnie brak czasu. Ostatnio przeczytałam te dwie książki. Według mnie były ciekawsze od Uczty dla wron, która czasami mnie nudziła. Tutaj jest dużo Tyriona, Jona, Dany i Theona (polubiłam go w końcu!). Z niecierpliwością czekam na Wichry zimy.


2. Muzyka - OPEN FM - Ballady wszech czasów
Jesienny nastrój dopadł i  mnie. Takie kawałki kojarzą mi się z długimi wieczorami, deszczem i wyczekiwaniem na zimę. 

3. Film - Holiday
Holiday film

Film widziałam niedawno i może jest trochę zbyt cukierkowy, ale od czasu do czasu można pozwolić sobie na bujanie w obłokach. Niezbyt lubię Cameron Diaz, ale w tej produkcji nie przeszkadzała mi bardzo. Jeśli lubicie filmy o miłości, ta pozycja jest właśnie dla Was.

4. Serial - The Walking Dead


The Walking Dead

Zbierałam się do obejrzenia tego serialu od dawna i jak zaczęłam... Przepadłam! Wciągnął mnie, chociaż część drugiego sezonu była nużąca. Teraz jestem na bieżąco i wyczekuję kolejnego odcinka. Chyba nie muszę opisywać fabuły - po prostu "walka" (próba przetrwania?) ludzi z zombie. Kiedyś pewnie bym nie mogła spać i bała się chodzić po ciemku, ale teraz mnie to już nie rusza.

5. Blog - Sekrety Naszego Piękna i Arcy Joko
Ostatnio właśnie te blogi czytało mi się najprzyjemniej. Pewnie znacie oba doskonale, bo są dość popularne. Mają swój styl i czuję, że recenzje pisane przez dziewczyny są szczere (a to bardzo cenię). Oczywiście szata graficzna zwróciła moją uwagę, szczególnie u Joko, której wilk w nagłówku  jest przecudny.

6. Kanał na yt - nissiax83
To osoba przez którą weszłam w świat blogów/vlogów (sierpień 2012). Szukałam jakiś informacji i wyświetliłam filmik nissiax83. Zaczęłam oglądać i zostałam na dłużej. W ostatnich miesiącach powróciłam do jej filmików i z niecierpliwością czekałam na kolejne. Przyjemnie się jej słucha, jest naturalna i oczywiście ma wiedzę - jest kosmetologiem.

7. Jedzenie/picie - Granola orzechowa z Sante i Chai Late z Kruger


Granola z Sante i chai latte Kruger

Granolę uwielbiam i próbuję ją rzadko kupować, bo znika bardzo szybko... :) 
Chai Latte odkryłam już około rok temu i od razu się zachwyciłam. Od czerwca mam kilka opakowań i co jakiś czas delektuję się smakiem tej herbaty. Według mnie najlepsza to Classic India.

8. Biżuteria - kolczyki różyczki
Kolczyki różyczki
Zdjęcie na listku, ale nie mogłam złapać ostrości na jasnym tle.
Kolczyki trafiły do mnie przy okazji zakupów na Allegro (były w zestawie). Nie sądziłam, że będę je nosić, aż miesiąc temu się do nich przekonałam i teraz prawie codziennie mi towarzyszą.

9. Ulubiona forma ruchu - spacery ;)


Spacery w lesie

Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Nie ma lepszego sposobu na odstresowanie się i zrelaksowanie. Mam nadzieję, że pogoda się poprawi, bo za dużo już tego deszczu!

10. Jeżdżenie samochodem
Prawo jazdy mam od 3 lat, ale nie jeździłam często. W ostatnim czasie trochę się to zmieniło. Bardzo lubię prowadzić, szczególnie gdy jadę sama, włączam muzykę na full i śpiewam :) Niestety to nie był mój samochód, ale mam nadzieję, że jak najszybciej będę miała swój.


I jak? Dotrwaliście do końca? Mam nadzieję, że podobały się Wam moi niekosmetyczni ulubieńcy.

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...