środa, 6 listopada 2013

Klub Paznokciowy, Tydzień 1 - Delikatny róż ze złotem

   Kilka dni temu dołączyłam do Klubu Paznokciowego u Frambuesa. W pierwszym tygodniu motywem przewodnim są trójkąty. Ja postanowiłam połączyć róż ze złotem - trochę cukierkowo, ale mi się podoba. Mam nadzieję, że Wam też! Trening czyni mistrza i następnym razem może będzie ładniej ;)

Zdobienie paznokci - trójkąty, róż ze złotem


Zdobienie paznokci - trójkąty, róż ze złotem

 Prawą rękę też Wam pokazuję (żeby nie było, że tylko jedną rękę pomalowałam ;)) ):


Zdobienie paznokci - trójkąty, róż ze złotem

A to lakiery, których użyłam:
Manhattan Base Coat, P2 Color Victim nr 900 next exit:party!, Wibo Your Fantasy nr 35, Seche Vite Top Coat
1. Manhattan, Base Coat
2. P2, Color Victim nr 900 next exit: party!
3. Wibo, Your Fantasy nr 35
4. Seche Vite, Top Coat

Mam nadzieję, że w kolejnych tygodniach pójdzie mi troszkę lepiej. Pozdrawiam dziewczyny z Klubu Paznokciowego i z niecierpliwością czekam na Wasze wpisy.

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...