środa, 28 sierpnia 2013

Pierwsze farbowanie henną - wrażenia ;)

Dzisiejszym tematem będzie farbowanie henną - kolor jasny brąz. Niestety nie zrobiłam zdjęć przed farbowaniem włosów, bo wszystko działo się dość spontanicznie. Oczywiście nie moje włosy były farbowane, ale mojej mamy :)

Do farbowania potrzeba:
- henny ;)
- miseczki
- wody
- szczoteczki
- rękawiczek
- ręcznika do osłony ubrań lub starej koszulki
- po aplikacji: czepek (w zestawie) i ręcznik, aby utrzymać ciepło.

Henna Khadi Light Brown

W pudełeczku znalazłam: 100g henny, instrukcję użycia, wieeeelkie rękawiczki, czepek, wizytówkę firmy - Natura Eco.
Henna Khadi Light Brown

Instrukcja użycia: 
Farbę należy nakładać na świeżo umyte włosy (przed farbowaniem należy unikać silikonów, które blokują  wchłanianie naturalnych substancji). 
Proszek należy rozrobić z wodą (około 50 st. C), aby powstała papka o konsystencji gęstego jogurtu. Ciepłą miksturę nałożyć na włosy, owinąć folią i ręcznikiem. Farbę należy trzymać na włosach 30-120 minut, a następnie spłukać ciepłą wodą. 
Henna Khadi Light Brown

Wrażenia:
Od razu poczułam zapach, który przypominał mi herbatkę przeczyszczającą... Poza zapachem - włosy się kołtuniły i ciężko się nakładało papkę na włosy. Efekt koloryzacji według mnie bardzo fajny - włosy były miękkie, świecące i ściemniały po około 2 dniach. Niestety kolor nie jest bardzo intensywny - być może przez to, że moja mama używa szamponów, odżywek z silikonami, a jedno mycie naturalnym szamponem nie zmyło ich. Mojej mamie podobał się efekt i już przymierza się do zakupu kolejnego opakowania :)

Henna Khadi Light Brown efekty


Henna Khadi Light Brown efekty

Farbowałyście kiedyś włosy henną? Jakie są Wasze wrażenia? A może macie jakieś przydatne wskazówki? :)

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...