sobota, 24 sierpnia 2013

Recenzja lakierów Miss Selene

Dzisiaj zapraszam na post ze zdjęciami moich pomalowanych paznokci - ostatnie tygodnie :)

1) Miss Selene nr 111
Manicure kremowy
Potrzeba 3 warstw do pokrycia paznokci. Na lakierze powstają bąbelki. Aplikacja jest prosta, konsystencja ok, cena bardzo niska - niecałe 3 zł za 5 ml.

















2) Miss Selene nr 217, 216
Miss Selene nr 217, 216
Kolory bardzo fajne ( 216 - jaśniejszy, 217 - ciemniejszy). Tak jak w przypadku nr 111 powstają bąbelki. Nr 216 dosyć słabe krycie, nr 217 - dobre. Ciemna zieleń przypadła mi do gustu i myślę, że będzie częściej gościć na moich paznokciach.

















3) Delia nr 67, Miss Selene  nr 168

Delia nr 67, Miss Selene  nr 168
Ten manicure bardzo mi się podobał. Pod lakierem brokatowym jest szaraczek z Delii ( 5 ml - 2 zł). W końcu przy tym lakierze nie miałam brzydkich pęcherzyków. Zdziwiłam się, że przy 3 pozostałych lakierach pojawił się ten problem, bo pierwszy raz zdarzyło mi się ujrzeć na moich paznokciach takie "cudo" (a maluję paznokcie regularnie od kilku lat).











Podsumowując, więcej nie kupię lakierów z Miss Selene. Za tak niską cenę wolę kupić produkty z Delii - są trwalsze i lepiej prezentują się na paznokciach. 
Jakie jest Wasze zdanie? Lubicie lakiery Miss Selene? Czy może tak jak ja macie im dużo do zarzucenia?

Justyna
Koniecznie odwiedź mojego nowego bloga - to tam będę dodawała pełne wpisy :)
http://justynamowi.pl/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...